Hemsegling Hemsegling oktober 31, 2015 oskar Comments 0 Comment Nu är vi på väg. Vädret skulle vara lovande, men vindarna tilltog och storseglet har blåst sönder. Thomas och Johan verkar rätt nöjda ändå. Gabbe sover fortfarande sedan föregående nattpass.