Lossning och sjösättning
Nu är Hilma framme. Vi skall sjösätta, och sedan väntar sista biten på egen köl. Dock utan mast denna gången så det får blir för maskin. Vi har en del att förbereda innan sista biten, men vi räknar med att köra sista sträckan om två veckor om vädret tillåter. Ni blir det lite turistande och allmänna förberedelser.


